5 τρόποι να γλιτώσεις τις θερμίδες του fast food!

0-7Από τη Γεωργία Κουτσοκώστα,
Skirt Ride Editor.

Το φαγητό τύπου fast food είναι οικονομικό, βολικό, χορταστικό και τις περισσότερες φορές πάρα -μα πάρα πολύ- γευστικό!! Αν είστε από αυτούς που υποκύπτουν σε αυτόν τον πειρασμό, τουλάχιστον υποκύψτε με… σκέψη.

 

  1. Μέτρον άριστον
    Το κλειδί για τα περισσότερα πράγματα στη ζωή είναι κρυμμένο σε μια λέξη: τo μέτρο. Μπορείτε να ενδώσετε σε ένα πιάτο τηγανητές πατάτες, είναι ανθρώπινο και πολύ λογικό. Για να μην δείτε όμως τη ζυγαριά να παίρνει την ανιούσα, δεν πρέπει να γίνεται τακτικά. Η συχνή και αλόγιστη κατανάλωση «γρήγορου φαγητού» θεωρείται από τους βασικούς παράγοντες αύξησης του σωματικού βάρους με ό,τι αυτή συνεπάγεται.
  2. Σωστές επιλογές
    shutterstock_92049134
    Το να βρεις ένα διατροφικά ισορροπημένο γεύμα σε fast food είναι μάλλον αδύνατο. Ακόμα και μια αθώα σαλάτα μπορεί να μετατραπεί σε διατροφικό ναρκοπέδιο αν το dressing είναι τίγκα στα λιπαρά ή αν περιέχει υλικά που έχουν περάσει από τηγάνι-μπέικον συνήθως. Πάντα όμως υπάρχουν εναλλακτικές ακόμα και στα fast food. Προτιμήστε, λοιπόν, σαλάτες με φρέσκα λαχανικά, ψητές γαρνιτούρες και πιο ελαφριά dressings, όπως είναι το λαδόξιδο. Και αν παραγγέλνετε σάντουιτς συχνά, αποφύγετε τη μαγιονέζα και άλλες παρόμοιες σως. Έτσι, γλιτώνετε τουλάχιστον 100 θερμίδες.
    Πάλι καλα, υπάρχουν και τα TGI Fridays, με το μενού διαίτης τους, που έχουν τόσο γευστικές συνταγές… μμμ, να γλείφεις τα χεράκια σου!
  3. Μισή μερίδα.
    images
    Πολύ σημαντικός είναι και ο έλεγχος της μερίδας. Αν η μερίδα που σερβίρει το εστιατόριο είναι extra large, προτιμήστε να τη μοιραστείτε με τον φίλο ή την παρέα σας.
  4. Πίνετε νερό
    nero_84466603
    Αν αντικαταστήσετε τα αναψυκτικά με νερό, δεν θα επιβαρυνθείτε με περιττές θερμίδες. Εναλλακτικά πιείτε παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη. Στα θετικά, προσθέστε, ότι με 2 ποτήρια νερό πριν το γεύμα, η κατανάλωση μειώνεται και οι λιγούρες περιορίζονται.
  5. Τρώτε αργά
    timthumb
    Δώστε προσοχή όχι μόνο στο τι θα φάτε, αλλά και στο πώς θα το φάτε. Γευτείτε κάθε σας μπουκιά μασώντας την αργά και σηκωθείτε από το τραπέζι προτού αισθανθείτε «πλήρεις». Έτσι, η διαδικασία της χώνεψης θα γίνει πιο ομαλά κι εσείς θα αισθάνεστε πολύ καλύτερα.

9 thoughts on “5 τρόποι να γλιτώσεις τις θερμίδες του fast food!

  1. Pingback: forum

  2. Pingback: forum

  3. Pingback: opinia

  4. Pingback: บริษัทที่เป็นสมาชิกเครดิตบูโร

  5. Pingback: agencia de viajes en managua

  6. Pingback: Kankakee IL

  7. Pingback: boxrec

  8. Pingback: ดอกเบี้ยบ้าน

  9. Pingback: Togelsumo

Comments are closed.