Καμπάνιες με… ποδηλατικό χαρακτήρα!

2+FEAT-Hermes-Bicycle-468x417Οι στυλιστικές επιλογές, ειδικά πάνω στην ποδηλατική σέλα είναι για κάποιους συνήθεια και για άλλους προκλήσεις.
Ο διεθνής τύπος της μόδας «επιστράτευσε» campaignes για να πείσει τις ποδηλάτισσες να τολμήσουν ένα βήμα παραπάνω, ακόμη και αν γύρω συνεχίζουν να επικρατούν τα γνωστά και «πολυφορεμένα» lycra κολάν!
φωτογραφία 1Print your ride
Πες «ναι» στο ευέλικτο animal print…
Όπως η Miu Miu και η Sonia Rykiel, έτσι και η Coach για την προώθηση της ανοιξιάτικης/καλοκαιρινής σεζόν 2014, αποφάσισε να «τοποθετήσει» το μοντέλο Karlie Kloss πάνω σε ποδήλατο. Συνδυάζοντας σε elegant ρυθμούς, την μονόχρωμη nude τσάντα με τα γυαλιά ηλίου ενώ την προσοχή μας αποσπά  το animal print παλτό που κυμαίνεται στις ίδιες γήινες αποχρώσεις.
Επέλεξε ένα μπλουζάκι, ένα παντελόνι ακόμη και φούστα σε animal print αρχιτεκτονική φροντίζοντας τα χρώματα να είναι κοντά στο ποδήλατό σου. Αν το δίτροχο σου είναι σε χρώμα γήινο προτίμησε τα σχέδια σε nude αποχρώσεις όπως μας συμβουλεύει η Coach.
φωτογραφία 4Unstoppable in a maxi…dress
Με την εικόνα της Ολυμπιονίκη Victoria Pedleton να κοσμεί το εξώφυλλο της London Evening Standard, η Βρετανοί στηρίζουν την φιλανθρωπικό κίνημα Sport relief. Ζωντανεύοντας μια ποδηλατική σκηνή από την bohem εποχή του 1969, αναδεικνύουν την all time classic τάση του maxi.
Λιγότερο τρομακτικό για εκείνες που φοβούνται να ποδηλατούν με mini φούστες και περισσότερο βολικό για αυτές που παραπονιούνται στριμωγμένες στα jeans.
φωτογραφία 3Τip : Αν το μάκρος για σένα είναι πρόβλημα στο πετάλι, βάλε το φόρεμα από τη μία πλευρά και κάνε ένα μικρό κόμπο όσο ποδηλατείς. Με τον τρόπο αυτό ίσως αισθανθείς πιο άνετα αλλά θα μπορείς και να απολαύσεις την βόλτα σου με δύο…μήκη maxi ala mini!
Two wheels on high heels
Επιτέλους δοκίμασε τα ψηλοτάκουνα στο πετάλι. Αφού υπάρχουν οι μαρτυρίες, που λένε, πώς είναι πιο εύκολο ακόμη και από…το έδαφος, το ακατόρθωτο δεν είναι σίγουρα δικαιολογία. Η Coach για ακόμη μία φορά μέσω της social media φωτογραφία 2#coachfromabove καμπάνιας, στήριξε το κίνημα «bike in heels», διαφημίζοντας τη νέα footwear κολεξιόν της.
Η εκστρατεία δημιουργήθηκε διαδικτυακά ενώνοντας τον πελάτη-με το πάθος της νέας γενιάς να μοιράζεται τις προσωπικές της λήψεις με υποδήματα της Coach. Έτσι κατάφερε να αναδείξει το label στην πρακτική του μορφή «σκαρφαλώνοντας το στα πετάλια».